Sunday 8 July 2012

ကိုယ္ဖတ္ေနတဲ. Website စာမ်က္နွာကို PDF file အျဖစ္သိမ္းမယ္.



အခုကြ်န္ေတာ္ တင္ေပးတဲ. ေဆာ.၀ဲလ္က ကြ်န္ေတာ္တို. ဖတ္ေနတဲ ၀က္ဆိုဒ္စာမ်က္နွာကို
pdf ဖိုင္ အျဖစ္ေျပာင္းျပီး အလြယ္တကူ သယ္သြားလို. ၇တဲ. ေဆာ.၀ဲေလးပါ ။
ကြ်န္ေတာ္တို. ဖတ္ေနတဲ.၀က္ဆိုဒ္ စာမ်က္နွာ ကို print ထုတ္ဖို.အတြက္ Ctrl+P ကိုတြဲနွိပ္၇င္ အေပၚက ပံုအတိုင္းျမင္၇ပါတယ္။(firefox browser ကေနသြားမယ္ဆို၇င္ File>Print ဆို၇င္လဲ၇ပါတယ္)

ဒီပံုကေတာ. ကြ်န္ေတာ္တို. သိမ္းခ်င္တဲ.ေန၇ာေ၇ြးေပးတာပါ။

ဒီပံုကေတာ. ကြ်န္ေတာ္ PDF ဖိုင္ ေျပာင္းထားတဲ.ပံုေလးပါ။ အသံုး၀င္မယ္လို. ထင္ပါတယ္ဗ်ား။
ေအာက္မွာ ေဆာ.၀ဲလ္ေလး ေဒါင္းလိုက္ပါအံုး။
ဒီမွာနွိပ္ျပီးေဒါင္းပါ။

--------------------------------------------------အဆင္ေျပပါေစ-------------------------------------------------ေအာင္မ်ိဳး.......မူ၇င္း(thantzaw)

No comments:

Post a Comment