Friday 20 July 2012

ခ်စ္တယ္..ဒါေပမယ့္..သူ့သေဘာ့ပါဘဲ။


ဒဏ္ရာေလးက အပ္ဖ်ားတစ္ေထာက္စာေလာက္ပါပဲ
ဒါေပမယ့္ ဆပ္ျပာပူေဖာင္းအတြက္
ဆိုရင္ေတာ့ …..
အဲဒါ
ဘ၀ပ်က္ေလာက္တယ္ ….. ။

သူကို အရမ္းလြမ္းတယ္
အေ၀းၾကီး ေ၀းေနရတဲ့ အခ်ိန္မွာ
လြမ္းတယ္ဆိုတဲ့ ခံစာမႈေလး
ရင္ထဲမွာ ကိန္း၀ပ္လာတာ မဆန္းေပမယ့္
ကိုယ္ကိုကိုယ္ ေတြေ၀မိတာေတာ့ အမွန္ပါပဲ
ဘယ္တုန္းကမွ နီးစပ္မႈ မရွိခဲ့တဲ့ တို.ႏွစ္ေယာက္ေနာ္ ။
ေတြ.ရတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ
ေနေကာင္းလား ….
အရာအားလံုး အဆင္ေျပလား ေမးျပီးေက်နပ္ေနရတယ္ ။
ခ်စ္တယ္ ဆိုတဲ့ စကားကို လူတုိင္းေျပာတတ္ပါတယ္
တကယ္ခ်စ္ပါတယ္ ဆိုတဲ့ အခ်စ္စစ္ကို ၾကံဳဘူးလား ..
ခံစားဘူးလား ……
စစ္မွန္တဲ့ အခ်စ္ဟာ ေတြ.ရခဲသလို ရွားပါးမယ္လို.
ကၽြန္ေတာ္ ထင္တယ္ေလ ။
ကိုယ္ဘက္က စစ္မွန္လို. သူ.ဘက္မွ စစ္မွန္တဲ့ အခ်စ္
ျပန္ရမယ္လို. ကၽြန္ေတာ္ မဆိုလိုပါဘူး
အရာရာ ဟာ သူ. ဆႏၵပါပဲ
အခ်စ္ဆိုတာ တစ္ေယာက္နဲ. တစ္ေယာက္
အေရာင္းအ၀ယ္လုပ္တာ မဟုတ္ေတာ့လည္း
ရင္းႏွီးသေလာက္ျပန္ ရခ်င္မွရမယ္
သူကို ခ်စ္မိျပီဆုိကတည္းက ဒီသေဘာတရားေတြကို
နားလည္ေအာင္ ၾကိဳးစားထားပါတယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူ.ဘ၀မွာ ပထမဆံုး ခ်စ္သူပါ။ဒါေပမယ့္
ဒုတိယ ဘဲျဖစ္ျဖစ္
တတိယ ဘဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္ေနရာမွာဘဲရွိရွိ......................... ဘယ္ဆံုမွတ္ေတြဆီကပဲ လာလာ
ကၽြန္ေတာ္ ဟာ သူ.ရဲ. ေနာက္ဆံုး ခ်စ္သူဆိုရင္ပဲ
ေက်နပ္ပါျပီ ။
ေနာက္ဆံုးဆိုတာ ေနာက္မွ ဆံုးရံႈးေၾကကြဲရျခင္းလို.ေတာ့
ကၽြန္ေတာ္ အဓိပၸာယ္ မဖြင့္ခ်င္ပါဘူး ။
သူ.ရင္ထဲက အခ်စ္အားလံုးကို
ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္ထဲကိုပဲ ေပးပါလို.
ကၽြန္ေတာ္ မေတာင္းဆိုရက္ပါဘူး
ကၽြန္ေတာ္ ေတာင္းဆိုတာကို သူ မေပးႏိုင္တဲ့အခါ
ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ထိခိုက္ရမွာထက္
သူ.ရင္ထဲမွာ ေၾကာင့္ၾကပူပင္မႈ ျဖစ္သြားမွာကို
ကၽြန္ေတာ္ ပိုစိုးရိမ္မိတယ္
ကၽြန္ေတာ္ ေၾကာင့္ဆိုရင္ သူ.ဘ၀မွာ
ဘာကိုမွမထိခိုက္ေစခ်င္ပါဘူး ။
သူ.ရင္ထဲမွာ ရွိေနတဲ့ ေနရာေတြကိုေတာ့
တကယ္အပိုင္လိုခ်င္မိတာ
မွန္ေသာ စကားပါ ။
ဒါေပမယ့္ မေတာင္းဆိုရက္ပါဘူးေလ
သူေက်နပ္လို. ထားတဲ့ ေနရာမွာပဲ
ကၽြန္ေတာ္ မတ္တက္ရပ္ေနရေနရ
ငုပ္တုပ္ေလးပဲ ေနရေနရ
ဘယ္လိုပင္ျဖစ္ေစ
ကၽြန္ေတာ္ ………..
ေနေပးေတာ့ မည္ ။

**ရင္ခုန္တိုင္းလြမ္းလို. လြမ္းတိုင္းရင္ခုန္မိပါတယ္**
မွတ္ခ်က္။က်ေနာ္ေကာင္မေလးကိုေတြရင္ေျပာေပးျကပါသူငယ္ခ်င္းတို့ရယ္
             က်ေနာ္စမ္းကိုသိပ္ခ်စ္တယ္ဆိုတာေလ.....ေမ့မရတဲ့အတိတ္ေတြ
              ကိုေန့တိုင္းသတိရေနဆဲပါ...။

                    aungmyo...original.(i and cope)

No comments:

Post a Comment